Stem jij op Iris Temmerman? Ze belooft jou een wereld vol verbindende communicatie!
Die ene periode is weer aangebroken, de tijd waarin politici hun uithangborden ophangen en campagnes op volle toeren draaien in aanloop naar de verkiezingen. Het doet me nadenken over zichtbaarheid en de manier waarop ik zelf zichtbaar wens te zijn…
Wat betekent zichtbaarheid eigenlijk?
Voor mij gaat het véél verder dan enkel ‘gezien’ worden. Zichtbaarheid gaat om het creëren van impact, het inspireren van anderen en het bouwen aan een mooie toekomst voor onze toekomstige generaties, in onze nabije omgeving en in organisaties.
Misschien moeten we het maar ‘voelbaarheid’ noemen…
In de politieke wereld gaat het er ‘schijnbaar’ hard aan toe, schijnbaar, want ik ben geen ervaringsdeskundige. De messen lijken steeds scherper te worden getrokken, er wordt ingezet op verdeeldheid. Echter zijn politici voor mij als goede huismoeders en -vaders, als leerkrachten die voor een klas staan, kortom als mensen die het voorbeeld dienen te geven. Zo ook op het gebied van communicatie.
Voelbaarheid zoals binnen bedrijven en organisaties ?
Ik zet in op verbinding door communicatie in plaats van verdeeldheid, op samenwerking in plaats van confrontatie, op luisteren naar elkaar. Want door samen te werken, kunnen we echte verandering creëren. Als communicatiespecialist zie ik het dan ook als mijn taak om voelbaarheid te vergroten, binnen en buiten bedrijven, door mensen te laten connecteren met zichzelf, met elkaar en met de missie van organisaties. Dit doe ik met Bridges of Iris en Groeireis.
Mijn verkiezingsleuze luidt “Samen sterker, niet scherper”.
Je vindt mijn naam niet op een verkiezingslijst, neen. Het spijt me. Heb je echter een communicatieproject of concrete vraag rond (interne) communicatie, employer branding of andere, kleur dan het bolletje ‘Bridges of Iris’ in en drop jouw stem in mijn mailbox 😊
Bridges of Iris, no bridge too far
Let’s talk
Liefs,
Iris