Komt een vrouw bij de dokter…
Het begon allemaal met een visie. Een visie om een plek te creëren waar genezing niet draait om symptoombestrijding, maar om het bevorderen van welzijn op 3 onlosmakelijk verbonden niveaus: lichaam, geest en ziel. Zo werd HOLI-TRI geboren, de holistische gezondheidspraktijk Triverius van dr. Kris Cooman. Lees hier hoe - vanuit het logo en de huisstijl - de website en de praktijk stap voor stap vorm kregen.
De zachte natuurtinten zoals bruin en olijfgroen stralen rust en harmonie uit, terwijl het levendige accent van maïsgeel energie en vitaliteit toevoegt. Deze stijl werd doorgetrokken op visitekaartjes, briefpapier, drukwerk en ook in de inrichting van de praktijk zelf.
Want wat is holistisch? Met welke symptomen kan je bij HOLI-TRI terecht? Hoe herkennen patiënten zich hierin? Van missie tot visie, van behandelingen tot symptomen, van voorstelling van het HOLI-team tot quotes: alle informatie werd minutieus uitgeschreven. Lees het op www.holi-tri.be.
Alle elementen ademden dezelfde sfeer van rust, harmonie en welzijn uit. Dat patiënten hun voeten afvegen op mijn HOLI-TRI logo, neem ik er graag bij 😉
Inspirerende samenwerkingen
Het was op dat moment dat ik besefte hoe krachtig een goed ontwikkelde huisstijl kan zijn. Voor HOLI-TRI was het niet alleen een kwestie van branding, maar van het creëren van een ervaring die patiënten verwelkomt en omarmt, en hen inspireert om gezondheid in diepere lagen te bekijken.
En zo, terwijl ik daar stond in de praktijk, wist ik dat ik niet alleen een vrouw bij de dokter was. Ik was een deel van iets groters. Ik had de huisstijl ontwikkeld, maar bovenal mensen samengebracht.
Katrien Debevere die er baarmoedermassage aanbiedt,
Joke Houbraken die de fotografie van het team en de praktijk verzorgde,
Kristien Van Nieuwenhove die dr. Cooman meenam in haar Simply Grow traject.
En dat, dat was pas echt magisch.
Building bridges…