Komt een vrouw bij de dokter…

Het begon allemaal met een visie. Een visie om een ​​plek te creëren waar genezing niet draait om symptoombestrijding, maar om het bevorderen van welzijn op 3 onlosmakelijk verbonden niveaus: lichaam, geest en ziel. Zo werd HOLI-TRI geboren, de holistische gezondheidspraktijk Triverius van dr. Kris Cooman. Lees hier hoe - vanuit het logo en de huisstijl - de website en de praktijk stap voor stap vorm kregen.

Gezondheid van binnenuit

Dr. Cooman contacteerde me voor het uitwerken van een logo en huisstijl, iets wat de kern van HOLI-TRI zou vastleggen: de verbinding tussen lichaam, geest en ziel. Het resultaat was een sober maar krachtig logo met centraal de levensboom. De baseline ‘Gezondheid van binnenuit’ werd vastgelegd.

De zachte natuurtinten zoals bruin en olijfgroen stralen rust en harmonie uit, terwijl het levendige accent van maïsgeel energie en vitaliteit toevoegt. Deze stijl werd doorgetrokken op visitekaartjes, briefpapier, drukwerk en ook in de inrichting van de praktijk zelf.

Websiteteksten en -beelden

HOLI-TRI kijkt dieper dan de buitenkant. Maar hoe? De specifieke aanpak diende glashelder te worden verwoord.

Want wat is holistisch? Met welke symptomen kan je bij HOLI-TRI terecht? Hoe herkennen patiënten zich hierin? Van missie tot visie, van behandelingen tot symptomen, van voorstelling van het HOLI-team tot quotes: alle informatie werd minutieus uitgeschreven. Lees het op www.holi-tri.be.

Huisstijl doorgetrokken in dokterspraktijk

Laatst ging ik met mijn dochter op doktersbezoek. Het houten HOLI-TRI logo aan het begin van de gang springt onmiddellijk in het oog. Mijn hart maakte een sprongetje toen ik zag hoe alle puzzelstukjes in elkaar gevallen waren terwijl we verder door de praktijk liepen. De kleuren van de muren, de sfeervolle inrichting, de mooie fotografie en het herhaaldelijk terugkeren van het logo.

Alle elementen ademden dezelfde sfeer van rust, harmonie en welzijn uit. Dat patiënten hun voeten afvegen op mijn HOLI-TRI logo, neem ik er graag bij 😉

Inspirerende samenwerkingen

Het was op dat moment dat ik besefte hoe krachtig een goed ontwikkelde huisstijl kan zijn. Voor HOLI-TRI was het niet alleen een kwestie van branding, maar van het creëren van een ervaring die patiënten verwelkomt en omarmt, en hen inspireert om gezondheid in diepere lagen te bekijken.

En zo, terwijl ik daar stond in de praktijk, wist ik dat ik niet alleen een vrouw bij de dokter was. Ik was een deel van iets groters. Ik had de huisstijl ontwikkeld, maar bovenal mensen samengebracht. 

En dat, dat was pas echt magisch.

Building bridges…

Vorige
Vorige

Van kortstondige vervanging tot duurzame samenwerking met COPRO vzw

Volgende
Volgende

Stem jij op Iris Temmerman? Ze belooft jou een wereld vol verbindende communicatie!